piątek, 9 października 2015

Wrzesień w zdjęciach! :)

Witajcie!
Już od kilku dni mamy październik, więc najwyższa pora na zdjęciowe podsumowanie września :)
Prawie cały wrzesień spędziłam w domu rodzinnym lub u teściów, znalazł się również czas na wypad nad morze i był to czas powrotu do Poznania i załatwiania spraw związanych z uczelnią- w końcu poszłam na kierunek zgodny z moimi zainteresowaniami- kosmetologię!
To tyle tytułem wstępu- zapraszam do oglądania! :)


 Hajs się musi zgadzać!

 Kolejne ZOO zaliczone! :) Gdańsk Oliwa.

Wyjazdy z moim mężem to zawsze masa zwiedzania- wszystkie muzea muszą być obskoczone ;p

 Widok z ratusza w Gdańsku jest niesamowity, gdyby tylko nie ten lęk wysokości ;p

:)

Najlepsza ryba jaką jadłam w życiu! Gdynia :)

 Kocham jesień! :)

 Ciasto czekoladowe z awokado :)

 Czy już wspominałam, że kocham arbuzy? ;)

 Kaczka po wietnamsku :)

Wyślij męża po imbir... ;)


W tym miesiącu zdjęć jest niewiele, ale w październiku nadrobię ;)
Co ciekawego Wy robiłyście we wrześniu?

Całuję, eM!

14 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :-)
    Rybka wygląda lepiej niż apetycznie :-)
    U mnie za chwilę podobny post, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam takie posty więc na pewno zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  2. ile smakowitych dań, mniam, mniam. Fajne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam jeść, więc nie mogło zabraknąć takich zdjęć :)

      Usuń
  3. Jakie piękne, klimatyczne zdjęcia! Zazdroszczę wypadu nad morze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) w końcu udało nam się wybrać, bo planowaliśmy to od 3 lat i zawsze coś stało na przeszkodzie :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, a jakie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń