poniedziałek, 5 października 2015

Semilac 004, 032, 094! :)

Witajcie! :)
Od kilku dobrych miesięcy kusiły mnie hybrydy, wszędzie było o nich głośno. Jednak wizyty u kosmetyczki trochę mnie do takich paznokci zniechęciły, długo się wahałam czy zainwestować pieniądze i zacząć robić sobie hybrydy w domu czy nie. W końcu jednak się na nie zdecydowałam i nie żałuję :) Mój wybór padł na firmę Semilac i dzisiaj chcę Wam pokazać manicure przy wykorzystaniu tych właśnie lakierów :)


Do wykonania użyłam bazy i topu Semilac. Na każdym paznokciu mam nałożone po 3 cienkie warstwy koloru.


Takie zestawienie kolorystyczne bardzo mi się podoba, rzadko noszę taki sam kolor na każdym paznokciu ponieważ nie noszę biżuterii i lubię kiedy na paznokciach coś się dzieje :)

Jeśli chodzi o kolory jakich użyłam to są to: 004 classic nude, 032 biscuit oraz 094 pink gold.



Używacie lakierów hybrydowych czy wolicie jednak klasyczny manicure przy użyciu zwykłych lakierów? 
Chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o hybrydach? Jak malować paznokcie przy użyciu lakierów hybrydowych? A może jak je zdjąć? Dajcie znać, chętnie napiszę o tym coś więcej :)





Całuję, eM!

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To ostatnio moje ulubione połączenie, rzadko zdarza mi się malować paznokcie tak samo, a taki mani mam już drugi raz ;)

      Usuń
  2. Biscuit mam akurat na paznokciach, ale Classic Nude bardzo mi się podoba :) ciesze się, że jesteś zadowolona z zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Classic Nude na żywo wyglada o wiele lepiej niż na zdjeciach :) to jeden z moich ulubionych kolorów ;)

      Usuń
  3. Używam, uwielbiam :) Ładnie połączylaś te kolory. Ja jestem zakochana w ich kolorach. też mam ciasteczko i jeszcze 8 innych :D Semilaczki najlepsze! Kolekcja rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja łącznie mam 11 kolorów, ale ciagle czaje sie na nowe i niedlugo pewnie rodzinka sie powiekszy ;)

      Usuń
  4. Mi tez się bardzo podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory przepiękne, ja używam zwykłych lakierów ale zawsze jak widzę to połączenie z semilaca to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pewnie też używałabym zwykłych lakierów, ale z hybrydami jest mi wygodniej- zwłaszcza na uczelni i jeśli chodzi o porządki w domu- mogę zmywać naczynia cały dzień i nie mam nawet jednego odprysku :)

      Usuń