wtorek, 24 listopada 2015

Pomysły na prezenty dla niej i dla niego!

Witajcie!
Dziś mam dla Was post z pomysłami na prezenty! :) Święta już za miesiąc więc uważam, że najwyższy czas na świąteczne zakupy :) Ja osobiście kocham Święta Bożego Narodzenia- mogłabym mieć choinkę w domu przez cały rok ;)

Biżuteria! Która kobieta nie lubi błyskotek? ;) Gusta są oczywiście różne, więc lepiej nie kupować w ciemno tego co nam się spodoba ;) Na górze biżuteria, którą dostałam od mamy w prezencie przedślubnym- miałam ją na sobie właśnie w dniu ślubu, a na dole również prezent- srebrne kolczyki od taty i łańcuszek, który dostałam chyba na 16 urodziny od kolegi ;)


Płyty! Mimo, że teraz wszystko można ściągnąć z internetu to i tak uważam, że warto kupować płyty ;) Podobnie jak filmy na DVD. A jeśli ktoś uwielbia muzykę lub jest kinomanem to według mnie taki prezent będzie idealny :)

Książki! To według mnie jeden z najlepszych prezentów, chociaż nie każdy lubi je czytać ;) Twoja siostra interesuje się fotografią? Idealnym prezentem będzie książka związana z tym tematem :) Można kupić książkę kucharską mamie, albo biografię jakiegoś sportowca tacie ;) u mnie w domu półka na książki stale się powiększa i już powoli zaczyna mi brakować miejsca :)

Gry planszowe! Kiedyś kupowane masowo i obecne w każdym domu, teraz chyba nie są już aż tak popularne- dzieci wolą grać na komputerze, a dorośli też mają inne, ciekawsze zajęcia. Według mnie gry planszowe to świetna rozrywka i podobnie jak z książkami- kolekcja się stale powiększa :) Tylko uwaga na Monopoly- może wywołać wiele spięć i kłótni! ;p

Kalendarze, przepiśniki, nostesy! Przepiśnik będzie świetnym pomysłem na prezent dla kogoś kto kocha gotować i np. sam lubi wymyślać jakieś dania- wtedy wszystko będzie można zapisać i następnym razem nie trzeba będzie się zastanawiać co właściwie było w tym gulaszu? ;) Według mnie świetnym pomysłem będzie też fajny kalendarz- sobie i siostrze kupiłam taki, w którym można dowolnie kolorować kartki- świetny jeśli nudzi Ci się na zajęciach lub po prostu masz ochotę się artystycznie wyżyć :)

Albumy na zdjęcia! Świetnym prezentem jest album na zdjęcia, bądź ramki- najlepiej jeśli sami uzupełnimy je zdjęciami ;) Według mnie nie ma nic lepszego niż kubek mleka z kawą i przeglądanie zdjęć ;) zdjęcia w albumach to nie to samo co w komputerze :)

Kosmetyki! Kobiety kochają kosmetyki, zwłaszcza kiedy nie muszą za nie płacić ;) Fajnym pomysłem są pomadki do ust- ja bardzo lubię te matowe z NYX, zaś maty z Bourjois to prezent dla siostry mojego męża ;) Fajnym pomysłem na prezent jest paletka z Zoevy Naturally Yours- kolory w niej zawarte pasują każdemu i nadaje się na ludzi, którzy co nieco o makijażu wiedzą, jak i dla takich, które są w tym temacie kompletnie zielone :) Powiedzcie mi dziewczyny, która z Was nie ucieszyłaby się na widok różu z MAC pod choinką? ;)

Perfumy! To chyba jeden z najbardziej popularnych prezentów, i o ile zapach jest dobrze dobrany to na pewno każdy kto zostanie nimi obdarowany będzie zachwycony :)

Akcesoria do golenia! To fajny pomysł dla mężczyzn, którzy nie lubią zarostu i golą się codziennie, takie produkty schodzą jak woda, więc myślę, że osoba, która to dostanie będzie zadowolona ;) Fajnym pomysłem są też inne kosmetyki dla mężczyzn, to już  zależy od tego czego używa Wasz facet/tata/dziadek/wujek... ;)


Hybrydy! Lakiery hybrydowe są ostatnio bardzo popularne i wiele osób o nich marzy, ale nie każdy decyduje się na zakup ;) Więc fajnym pomysłem jest zestaw startowy do robienia paznokci hybrydowych, jak i same lakiery lub lampa ;)

Słodycze! To dobry prezent nie tylko dla dzieci, bo w końcu każdy od czasu do czasu lubi zjeść coś słodkiego ;) Fajnym pomysłem jest zestaw do robienia gorącej czekolady z piankami- to mój ulubiony napój w okresie zimowym :) 

Alkohol! To dobry pomysł zwłaszcza dla starszych członków rodziny. Ja od jakiegoś czasu w ogóle nie piję alkoholu i przez najbliższy czas raczej pić nie będę ;) ale myślę, że wiele osób ucieszy się z dobrego wina lub jakiejś fajnej nalewki :)

Moje prezenty są już spakowane, więc nie mogłam pokazać Wam co w tym roku kupiłam moim najbliższym, ale sporo inspiracji znalazłam u siebie w domu :)
Ja w tym roku w moim liście do Świętego Mikołaja poprosiłam głównie o jakieś rzeczy do domu- kubki, foremki, kieliszki itp.- i według mnie to świetny pomysł na prezent dla kogoś kto lubi takie rzeczy :)

A Wy świąteczne zakupy macie już za sobą? Czy dopiero zaczynacie?


Całuję, eM!

6 komentarzy:

  1. zdecydowanie w związku z dosyć sporą ceną jaką trzeb zapłacić za fajny organizer uważam, że to super prezent. Ponieważ lubię wcześniej szykować prezenty i mieć więcej czasu na przemyślenie różnych opcji mogę śmiało powiedzieć, że 3/4 prezentów już mam kupionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ceny tego typu rzeczy są bardzo wysokie ;)
      ja dzisiaj domówiłam dwie ostatnie rzeczy i teraz mam spokój ;p

      Usuń
  2. moim zdaniem biżuteria i perfumy są zawsze dobrym pomysłem, o ile oczywiście dobrze znamy gust drugiej osoby :) świąteczne zakupy jeszcze przede mną i mam w tym roku prawdziwy kłopot co kupić bliskim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, w tym temacie łatwo popełnić gafę ;) ja cieszę się, że mam już zakupy za sobą :)

      Usuń