czwartek, 19 listopada 2015

Hybrydy Semilac- moje kolory! :)

Witajcie!
Dzisiaj pokażę Wam wszystkie lakiery Semilac jakie posiadam, specjalnie do tego posta kupiłam wzornik żeby pokazać Wam jak prezentuje się każdy kolor :)
Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam!


001 Strong White- bardzo fajna biel, nie żółknie, ale czasami ciężko się z nią pracuje i trzeba nakładać bardzo cieniutkie warstwy.


004 Classic Nude- jeden z moich ulubionych kolorów, według mnie to taki brudny róż :)


016 Grunge- bardzo ciemny szary, idealny na jesień :) nie wolno utwardzać go w lamach LED.


028 Classic wine- ciemno czerwony kolor, lekko wpadający w bordo- idealny na okres świąteczny! ;)

031 Black diamond- klasyczna, bardzo dobrze napigmentowana czerń, ale uwaga nie można jej utwardzać w lampach LED.


 032 Biscuit- rozbielony róż, wygląda na paznokciach bardzo elegancko i schludnie :)


034 Mardi Gras- mój totalny ulubieniec, fioleto-róż, pięknie wygląda na opalonych dłoniach :)


037 Disco gold- złote drobinki, przy trzech cienkich warstwach ma idealne krycie.


072 Caribbean Sky- totalny niewypał, bez użycia białego pod spód przy 5-6 cienkich warstwach nadal jest półtransparentny, nie wiem czy to mi trafił się jakiś bubel czy wszystkie takie są.


083 Burgundy wine- ulubieniec na jesień, głęboki, dobrze napigmentowany fiolet.


094 Pink gold- drobinki w kolorze różowego złota, świetnie komponuje się z Classic nude i biscuit :)


096 Starligh night- czarny z zatopionymi srebrnymi drobinkami, najlepiej nakładać pod spód czarny lakier, wtedy fajnie podbija kolory i o wiele lepiej się to prezentuje.


103 Elegant rasberry-lekko neonowy róż, pięknie wygląda gdy ma się opalone dłonie.


138 Perfect nude- jak wskazuje nazwa idealny nudziak, beż bez domieszki różu z delikatnymi, ledwo widocznymi drobinkami.


144 Diamond ring- srebrne drobinki, kryją idealnie przy trzech cienkich warstwach.


Posiadam również bazę i top oraz Semilac Hard- moje paznokcie kiedy są długie lubią się wyginać i łamać, więc jest to niezbędny krok żeby je trochę utwardzić, nie używam go do przedłużania, ponieważ ni zależy mi tak bardzo na bardzo długich paznokciach i czasami lubię krótkie :)

To by było na tyle!
Przepraszam za jakość niektórych zdjęć- ale na aparacie wyglądały dobrze ;)

Używacie hybryd? Jakie kolory najbardziej lubicie?

Całuję, eM!

6 komentarzy:

  1. Kurcze a mam na liście ten 072 :( musze sprawdzic jak spisuje się u innych :)
    I planuję też zakup 096 i banana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to mi trafiła się jakaś wadliwa wersja, bo kogo bym nie pytała to u niego ten lakier się sprawdza ;) ale na białek bazie wygląda super :)
      Banana też mam w planach, ale to pewnie bliżej wiosny :)

      Usuń
    2. Możliwe :) poczytam jeszcze na pewno zanim się zdecyduję :)

      Usuń
  2. Piękne kolory, w 100% moje :) w moim pudełeczku brakuje jedynie głębokiego bordo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę się jeszcze zaopatrzyć w jakiś czerwony kolor, ale w taką czystą czerwień bez domieszki innych kolorów ;)

      Usuń
  3. piękne kolory, większość w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń