wtorek, 10 listopada 2015

Haul ubraniowy! :)

Witajcie!
Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka rzeczy, które niedawno kupiłam- tym razem nie będą to kosmetyki, ale ubrania, buty, dodatki :) nie ma tego zbyt wiele ponieważ kupowałam tylko to co było mi potrzebne :)
jeśli jesteście ciekawe moich zakupów to zapraszam do oglądania :)


 Parka z New Look, zamówiłam ją na Zalando (KlikKlik). Potrzebowałam kurtki na jesień, bo niestety mój płaszczyk nie wyglądał już zbyt dobrze, szukałam czegoś zakrywającego tyłek, co miałoby duży kaptur ;) Parka wygląda bardzo fajnie i pasuje do adidasów ale i butów na obcasie, jest bardzo uniwersalna :) I o wiele lepiej wygląda na mnie niż na wieszaku- postaram się zrobić zdjęcia i pokazać Wam jak się prezentuje :)

 Szukałam wygodnych butów na jesień, w których można przechodzić cały dzień, te spodobały mi się już przy przeglądaniu strony internetowej CCC ;) na nodze wyglądają bardzo fajnie i są mega wygodne :)

 W tym roku zaszalałam z butami na jesień, rzadko mi się zdarza kupić dwie pary butów w ciągu jednego miesiąca ;) te również są z firmy Lasocki. Szukałam czegoś co będzie wygodne ale również na obcasie, kozaki już mam, więc zdecydowałam się na botki :) cudownie prezentują się na nodze i są bardzo wygodne jak na buty na obcasie :)

Kupując nową kurtkę postanowiłam zakupić też jakieś nowe szaliki, bo mój komin nie wyglądał już za dobrze ;) zdecydowałam się na dwa bardzo podobne do siebie szaliki- oba są dwustronne ;) pierwszy szalik jest z Even&Odd (KlikKlik), a drugi z Medicine (KlikKlik).

Co roku kupuję też nowe rękawiczki, z racji tego, że albo je gubię albo szybko się niszczą, w tym roku zdecydowałam się na te z firmy Medicine, ponieważ bardzo mi się spodobały ;) szkoda tylko, że nie są wykonane z prawdziwej skóry, bo posłużyłyby mi pewnie dłużej, u mnie ta "eko skóra" z przeważnie średnio się spisuje :) (KlikKlik)


Jak widzicie zakupów nie ma dużo, ale ja bardzo rzadko kupuję ubrania :)
Co ciekawego Wam ostatnio udało się kupić?



Całuję, eM!

10 komentarzy:

  1. Typowo jesienne i praktyczne zakupy, super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeważnie robię takie sezonowe zakupy, bo szczerze powiedziawszy nie lubię chodzić do sklepów i mierzyć ubrań ;)

      Usuń
  2. Parka bardzo mi się podoba, koniecznie pokaż ją na sobie! :) to nowa kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno pokażę :) wydaje mi się, że tak, bo widziałam ją też w sklepie w tym roku, ale pewności co do tego nie mam ;)

      Usuń
    2. ja też już polowanie na parkę mam za sobą! :DD uff, kamień z serca!

      Usuń
    3. ciężko znaleźć fajną, mi zajęło to kilka tygodni ;p mąż już nie chciał ze mną chodzić do sklepu i doradzać, więc zamówiłam przez internet ;)

      Usuń
  3. w zeszłym roku kupiłam dwie pary rękawiczek z Medicine i świetnie mi służą, te zakupione przez Ciebie wyglądają bardzo ciekawie bo podejrzewam, że będą pasować zarówno do sportowej kurtki jak i płaszcza. Bardzo spodobały mi się buty z CCC przyznam, że ostatnio poszukuję takich na płaskiej podeszwie ale jakoś w tym roku większość które miałyby klasyczny krój i były pozbawione wszelkich udziwnień są na obcasie więc pewnie zajrzę do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to prawda, pasują do wielu stylizacji :)
      mi bardzo ciężko było znaleźć buty, które by mi się spodobały i który byłby takie zwyczajne, bez zbyt dużej ilości dodatków i udziwnień ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. długo takich szukałam i cięzko było mi się zdecydować tylko na dwa ;p

      Usuń